5 jaar garantie

NEBO de fotospecialist heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan, daarom bieden wij vijf jaar garantie op bijna alle spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compact camera's, videocamera's, objectieven, reportageflitsers met een verkoopwaarde van minimaal €200,-. De garantietermijnen (die worden genoemd op onze productpagina's) betreffen de fabrieksgarantie. Let wel, de garantie moet als tekstregel tijdens het betaalproces in het winkelmandje meegenomen worden. Zonder vermelding van de 5 jaar garantie op de factuur kan u geen aanspraak maken op de 5 jaar garantie.

Wat moet je hier zelf voor doen?

Behalve het kopen van een product helemaal niets. Op de factuur van je aankoop komt de melding te staan dat je vijf jaar garantie hebt op het product. Op alle nieuwe producten krijg je standaard minimaal twee jaar wettelijke garantie. Onze standaard voorwaarden & garantie zijn van toepassing. De garantie is niet overdraagbaar naar andere personen. 

Voorwaarden

  • Wederverkopers en handelaren zijn uitgesloten van deelname aan deze actie.

  • Deze actie is niet geldig op occasions, demo, open-box en bulk-modellen.

  • Garantie is alleen geldig op de deelnemende artikelen.

  • Indien je jouw garantie claimt, dien je de factuur te kunnen tonen met daarop de vermelding van 5 jaar garantie. Deze moet op de factuur als tekstregel gepresenteerd staan.

  • Druk-, type- en spelfouten onder voorbehoud. 

Het product is binnen de garantietermijn defect

Uiteraard handelen wij dit graag voor u af. Indien er inderdaad sprake is van een defect dat valt onder de garantiebepalingen (dus geen waterschade, val- of stootschade) dan doen wij dit geheel kosteloos als het apparaat bij ons is aangekocht. Constateert de fabrikant een defect dat niet valt onder de garantie, dan krijgt u van ons een prijsopgave en brengen wij u naast de reparatiekosten ook de behandel- en verzendkosten in rekening a €60,- .U ontvangt bij ons op alle nieuwe (demo, tweedehands, TomTom e.d. vallen hier dus niet onder) producten 2 jaar garantie.

Daarnaast vallen al onze producten natuurlijk ook onder de wettelijke garantie, kortgezegd houdt dit in dat een product moet doen wat u er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer dit niet het geval is heeft u altijd recht op kosteloos herstel of vervanging. De door u gekozen exra garantie tijdens de verkoop en eventuele garanties van de fabrikant doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie waar je recht op hebt als consument. Om aanspraak te maken op garantie moet u kunnen bewijzen dat u het product bij ons heeft aangeschaft en wanneer. Het makkelijkste doet u dit door een kopie van de aankoopbon mee te nemen of mee te sturen.  

Het product is buiten de garantietermijn defect

Ook als de garantie van uw product is verlopen kunnen wij u nog service bieden, dit is echter niet kosteloos. Wij sturen uw product naar de betreffende reparatiediensten van de importeurs. De kosten die wij u naast de reparatiekosten in rekening brengen zijn €60,-. U kunt zich deze kosten besparen door uw apparatuur zelf ter reparatie aan te bieden bij de diverse reparatiediensten. Op de websites van de betreffende merken kunt u de contactgegevens van deze reparatiediensten terugvinden.